Opakování je matka moudrosti, možná otec nebo cokoli jiného. Jedno podmiňuje druhé. Alespoň tak praví zlaté české přísloví.
Je to tak? Pokud se snažím někomu něco vštípit, tak to jedině potvrzuji.
Tisíckrát opakovaná lež se stává pravdou, praví další klasika.
Postupně tak docházíme k volební urně nebo do obchodu (dosaď cokoli, kde se musíš rozhodnout) plni obav nebo nadšení z očekávání, přestože víme, že na nás všude působí reklama.
Reklama slibuje. Zaplať bůh za nové generace, které se ještě tolikrát nezklamaly.
Zklamání by nám ale nemělo bránit v touze hledat podstatu věci, problému, v hledání zdrojů informací. Potřebujeme se rozhodnout. Už nechceme být znovu zklamáni a nemusí to zažít ani naše děti. Chceme pro ně přece to nejlepší.
Foto: pixabay.cz